Shannon Wright

(C) Frank Mullen





我喜歡深夜回家的路上聽maps of tacit









有時我感覺自己像是晒在屋頂許久,被遺忘的床單,

透出一種乾爽卻僵硬的烈日氣味

就連太陽漿過的皺角都可能將人割傷







於是日復一日我只渴望幻滅像強勁又毫不挽留的風
狂暴地擦去生活的痕跡,
或至少讓其他什麼活下來吧,像是夢想這類的,
漸漸的我們也看不見那些原先就看不見的東西,
但沒有人發現失望,緊緊靠著全身麻醉後還張開著的嘴巴,

我想喊叫,朝著那麼不存在的幽谷一片漆黑直到


直到腦中浮現過的所有語言斑駁脫落像是散場電影的字幕,


直到她純粹的蒼穹裡還沒醒過來,我走著我漫長的一年。




*

Louise / Shannon Wright

Louise has spilled her bottle of pills
She speaks with a foul mouth
And struggles with them

And she
Could do most anything
Yes she

But as you turn
You do, my dear
You do
Look so sad

Your badges
Your pictures
Are hung on the wall
The house has been painted
The numbers are gone

But as you turn
You do, my dear
You do
Look so sad

She's barren
She's bare
She stares at me
She's frozen in my memories
In my memories
In my memories





arrow
arrow
    全站熱搜

    proudflower 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()